טיפים קלים כדי ליצור עוד להדליק את המתכונים שלך במטבח

(נה) שם הוא זמן טוב יותר מאשר היום כדי לבצע שינויים בריאים בחייהם הכוללות פעילות גופנית, תזונה מאוזנת. אם אתה מנסה לאבד משקל, זכור כי ועדיין אפשר ליהנות הרבה את המאכלים האהובים עליך להחליף סוכר ושומן במנות שלהם אלטרנטיבית דלות קלוריות. ג'ודית רודריגס, זכאי דיאטה, מנהלת תזונה לבריאות (תוכנית תזונה בריאות)-באוניברסיטת צפון פלורידה, ממליצה טכניקות פשוטות אלה כדי להפחית את התוכן של סוכר ושומן מתכונים שלך: או להשתמש בכמות קטנה להתרכז מיץ פירות במקום סוכר או דבש. או להשתמש רטבים של פירה פירות במקום סוכר או דבש. לדוגמה, למלא ביד צועני עם ריבה פירות דלות קלוריות ולהחליף מכסה אותו עם סוכר, כגון הממתיק שווה, במקום לימון או דבש. או תחליפי סוכר: שימוש, כגון שוויון, כדי להמתיק משקאות כמו לימונדה או משקאות תמרינדו. או לטגן ירקות ציר בשר או עוף במקום שמן. או להכין מרקים, תבשילים מראש ולאחר מכן להכניס למקרר זה כמה שעות ושומן הקצף שמצטבר על פני השטח לפני מחמם שוב.

להחליף ביצה שלמה, שני חלבוני ביצה או השימוש רסק פירות במקום שמנים על האוכל בתנור. רודריגס מציע גם המתכון הזה פשוט זה ניתן להכין בכל עת כסוג של חג בריאה: קרם פודינג אורז מכיל 62 אחוזים פחות מאשר המתכון המסורתי. (8 מנות) 2 כוסות מים 1 כוס אורז המרה 3 כוסות חלב רזה 24 מנות של שוויון, או 71/4 כפיות שוויון מתכונים של המטבח או 1 כוס כפית שווה 1/4 כפית מלח 1 ביצה 1/2 כוס צימוקים 2 כפיות וניל 1/2 כפית הקרקע קינמון להרתיח מים בסיר גדול, כבד. מוסיפים את האורז. להפחית את הטמפרטורה ומביאים לרתיחה מכוסה להתבשל עד האורז הוא עדין מים נספג, 20 עד 25 דקות על אש קטנה.

להוסיף החלב האורז. מחממים עד רתיחה לירות חום בינונית-גבוהה, תוך ערבוב תכוף. להפחית את החום, מבשלים בסיר מכוסה על אש נמוכה, עד שהתערובת מתחילה להתעבות, 15 עד 20 דקות, תוך ערבוב תכוף. (ייקלטו החלב, פודינג לעבות כאשר מגניב). מורידים מהאש ומערבבים עם שוויון ואת המלח. מקציפים את הביצה בקערה קטנה; מערבבים עם כוס אורז עם המלית. מערבבים את המלית עם התערובת של האורז בסיר. מוסיפים צימוקים, וניל, קינמון. מבשלים לרחוש 1 עד 2 דקות.