חמישה שלבים ליצירת פרופיל

יצירת הפרופיל היכרויות באינטרנט היא היבט להתעלם לעתים קרובות לעתים קרובות על-ידי אנשים המצוטטים בשורה. הרשמה לשירות היכרויות, ולשכוח, אף אחד לא יוצר קשר אתה מוותר. מדוע? יש לא משווק כראוי לאנשים מצוטט כשל כל כך הרבה אפילו כדי לשלוח תמונה! לדמיין את עצמך אם אתה הולך לעזוב לצאת בלילה בעיר? לעשות מאמץ, את הבגדים הטובים ביותר, האם שיער, לעשות רושם? זהו מה אתה צריך לעשות באינטרנט. חמישה דברים עליך לעשות כדי ליצור פרופיל של איכות היכרויות: 1. פוסט תמונה זהו ההיבט החשוב ביותר של הפרופיל הכרויות. לך יש אחד גדול בהרבה הזדמנויות של מישהו קשר אם יש לך תמונה. רק חושבים אם היה פרופיל בלי תמונה כדי לבוא עמם במגע? רוב אתרי היכרויות ביניהם משלנו היתרים מהירה וקלה טעינת התמונות. לבסוף, אם אתה מחליט להעלות תמונה (ואת מי לא) לוודא כי סביר רמה, דהיינו כי הם גלויים בקלות הצופה.

תמונות באיכות ירודה עם קצרה או ארוכה יכול הושיט פרספקטיבות אפשרי. 2 מילוי השאלון היכרויות פרופיל זה בדרך כלל פשוט למדי, לא נמשך יותר מכמה דקות. תמיד יש להשלים מידע אודות פרופיל בסיסי כמו הגובה, צבע שיער, וכו '. זכור כי הם לא לוקח ברצינות מכיר מישהו, כדאי תמיד להיות כנה מההתחלה. 3. לכתוב תיאור של לך שאותו תיאור קצר של עצמך הוא מרכיב חשוב בפרופיל הכרויות. בעת כתיבת התיאור של הזיכרון שלו פשוט להיות עצמך.

לספר להם קצת על עצמך, מה שהוא עושה כדי להתפרנס, מה אתם מחפשים, שלך אישיות, וכן הלאה. מנסה להיות חיובי אודות עצמך ליצור רושם טוב. 4 הסימון האיות שלך כנראה, הברורה ביותר, אך גם את הטוב ביותר של השימוש יכול להיות עצלן בעת כתיבת. זה קל מאוד לעשות טעויות כי פעם אחת היתה לחסל את אחד או יותר דרך מהירה. בחזרה בדיקת איות ודקדוק, אם אפשר עם בודק איות. זכור כי אתה לא צריך להיות מושלם, אבל שגיאות איות משמעותי, יש להימנע במידת האפשר. 5 עוד עצות פעם עשה את כל זה שווה תסתכל מה עוד ניתן לעשות כדי להפוך את המעמד. רבים אתרי היכרויות באינטרנט, לרבות שלנו מאפשרים לך להעלות כמה תמונות, שמע ווידאו אפילו. כמובן, אלה אינם חיוניים, אך יכול לעזור את הפרופיל שלך לבלוט על אחרים. אנו מקווים כי זה יש להעניק לך כמה עצות כלליות אודות יצירת הפרופיל היכרויות באינטרנט ועזרו לו להבין את החשיבות האמיתית של יצירת תמונה באיכות טובה. זכור כי כמו בעולם האמיתי לעתים קרובות בתחרות עם רבים אחרים הופכים בולטים ולקבל לחשבון שלך. מאמר זה הובא אליך על-ידי love2flirt.co.uk לקבלת עצות נוספות היכרויות שלנו advive בדפים: